منتدى صوابع الخير
نحن اسرة منتدى صوابع الخير نتشرف بزيارتك لنا ونتمنى ان تكون عضوا مشاركا معنا في اسرتنا لتفيد وتستفيد وتكون صدقه جاريه لك ولنا باذن الله
سجل معنا

منتدى صوابع الخير
نحن اسرة منتدى صوابع الخير نتشرف بزيارتك لنا ونتمنى ان تكون عضوا مشاركا معنا في اسرتنا لتفيد وتستفيد وتكون صدقه جاريه لك ولنا باذن الله
سجل معنا

منتدى صوابع الخير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صوابع الخير

منتدى نسائي ديني

الرئيسيةالموقعالمنشوراتأحدث الصوراعلن معناالتسجيلدخولالتسجيل
Hello Kitty Happy
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Muslimbagcopy1wm8
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
اضغط لمشاهدة مسلسل ارمجيدون
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه 490544502
ضع ايميلك ليصلك كل جديد

ضع ايميلك ليصلك كل جديد من منتدى صوابع الخير النسائي:

Delivered by Elmobd3in Café

المواضيع الأخيرة
» شقق للبيع التجمع الخامس النرجس عمارات والاتدلس
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 29, 2020 9:39 am من طرف limonaa

» شقه للييع النزهه 165 م هاى لوكس
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 4:55 am من طرف كامل

» تشطيب كاش وبالتقسيط شقق تشطيب فلل تصميمات داخلية تصميمات خارجية ديكور
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 4:51 am من طرف كامل

» شقه للييع النزهه 145 م سوبر لوكس
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 4:46 am من طرف كامل

» مطلوب اراضى للبيع او مشاركات او ادوار نعلية ونكمتة مبانى بالنزهة 2و المرج القديمة او الجديدة او عبن شمس المطرية
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 4:44 am من طرف كامل

» شقق للبيع النزهه 2 ناصتين اميز مواقع النزهه
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 4:37 am من طرف كامل

» شقة للبيع 220 م مدينة العبور الحى الثالث سوبر لوكس 700 الف للاستلام الفورى
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 4:30 am من طرف كامل

» شقق للبيع النزهه 2 ناصتين اميز مواقع النزهه
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 1:36 am من طرف كامل

» للبيع عمارة 110 م دائرى السلام تفسيم الريان
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2019 1:15 am من طرف كامل

المواضيع الأكثر نشاطاً
تفسير سورة البقره
تفسير حلمي
تفسير سورة النحل
تفسير الاحلام
تفسير سورة الشعراء
تفسير سورة الاسراء
تفسير سورة الانبياء
كل بشرة ولها حل...برنامج عناية خاص بكل انواع البشرة
تفسير سورة الاحزاب
تفسير سورة النور
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى صوابع على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى صوابع الخير على موقع حفض الصفحات
اعجبني.
تصويت
ما رأيك بإستايل المنتدى ؟
ممتاز
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_rcap129%حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_lcap1
 29% [ 51 ]
جيد
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_rcap149%حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_lcap1
 49% [ 87 ]
مقبول
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_rcap18%حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_lcap1
 8% [ 15 ]
الى حد ما
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_rcap17%حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_lcap1
 7% [ 13 ]
سئ
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_rcap13%حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_lcap1
 3% [ 5 ]
سئ جدا
حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_rcap13%حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Vote_lcap1
 3% [ 6 ]
مجموع عدد الأصوات : 177
الساعه والتاريخ(مصر)
إعلانات تجارية

لا يوجد حالياً أي إعلان

حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه

3 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    بشرى
    عضو
    عضو

حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه Empty
    مُساهمةموضوع: حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه   حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 12, 2013 8:58 am

كان ياما كان فى قديم الزمان ولد صغير اسمه مرجان

الولد كان شطور ومؤدب وكمان بيسمع الكلام

لكن كان فيه حاجه بيعملها وحشه اوووووووىىىىىىى وكانت الحاجه دى بتزعل ومامته وباباه واخواته كمان

ياترى ايه هى الحاجه الوحشه دى اللى مرجان كان بيعملها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كان لما بياكل اى حاجه بيمسح ايده فى هدومه!!!!

............... ياخبر

ياكل الساندويتش يمسح فى هدومه ... الشيكولاته يمسح فى هدومه....... اى حاجه اى حاجه ........

اءخىىىىىىىىىىىىىى
    وفى يوم والولد مرجان قاعد فى الحضانه بتاعته مع اصحابه ولما جه وقت الفسحه راج مرجان يجرى على صاحبه مروان ويقوله يالا يامروان تعالى نلعب مع بعض

بص له مروان وقاله :
    لالالالالالالا انت مش شايف هدومك عامله ازاى عشان بتمسح فيها ايديك

انا بلعب بس مع الاولاد النضيفه واللى هدومهم نظيفه

وسابه ومشى

زعل اوى مرجان

وراح ينده لواحد صاحبه تانى اسمه سلمان وقاله تعالى انت ياسلمان العب معايا

بص له سلمان وقاله:

لالالالالالالالالالالا انا العب مع ولد هدومه مش نضيفه وبيمسح ايده فى هدومه لالالالالالالالالالالا

ومشى وسابه

زعل اوى اوى مرجان
    وفضل يقول محدش عايز يلعب معايا عشان انا مش نضيف وهدومى مش نضيفه وفضل يعيط كتيييييييييييير

لحد ما الميس جت وشافته

وقالت له مالك يامرجان بتعيط ليه

قال لها محدش خالص من اصحابى عايز يلعب معايا عشان انا بمسح ايدى فى هدومى بعد ما باكل وهدومى بقت مش نضيفه اهئ اهئ اهئ

الميس قالتله: انت غلطان يامرجان واللى بتعمله ده غلط وهما طبعا عندهم حق انهم ميلعبوش معاك

قالها: طيب ياميس لما ايدى تت.......... اعمل ايه؟؟؟؟

الميس قالتله: لما ايدك تبقى مش نضيفه تعمل حاجه من اتنين :

يااما تغسلها بالماء والصابون او لو مش عارف امسحها بالمنديل لكن عمرك ما تمسحها فى هدومك تانى

مرجان قالل للميس : طيب ياميس اعمل ايه دلوقتى عشان ابقى نضيف ويرجعوا يلعبوا معايا تانى

قالت له اول حاجه لازم تبطل تمسح ايدك اللى مش نضيفه فى هدومك بعد ما تاكل ولما تروح تلبس هدوم نظيفه وتغسل ايديك كويس ومعنتش تعمل كده تانى ابدااااااااااااااااا

واصحابك لما هيلاقوك بقيت نضيف وبطلت ت.......... هدومك هما من نفسهم هيجوا لحد عندك عشان يلعبوا معاك

قالها حاضر طبعا انا هعمل كده اهئ اهئ اهئ

ولما الجرس ضرب روح مرجان بيته وماما فتحت له لقته زعلااااااااااااااااااااااان

قالتله ماما : مالك يامرجان كده زعلان

قالها : ياماما الولاد مرضيوش يلعبوا معايا عشان انا مش نضيف وهدومى مش نضيفه

بصت ماما على هدومه وقالت له اخييييييييييييييييييييييييييييي انا قلتلك كتييييييير ان كده غلط انك تمسح ايدك فى هدومك بعد الاكل شفت ازاى اصحابك بعدوا عنك

قالها ياماما انا عايز ابقى نضيف عشان العب معاهم تانى ........ الميس قالت لى انى لوو بقيت نضيف هيرضوا يلعبوا معايا

ماما قالت له طبعااااااا لو بقيت نضيف اصحابك هيحبوك وهيقولو عليك ولد شاطر وجميل ومحدش هيقول عليك يييييييييييييع كخة

قالها ياماما انا عايز بكره البس هدوم نضيفه ومعنتش ابدااا ابداا ياماما همسح ايدى فى هدومى

انا لما ايدى تبقى مش نضيفه ياماما يااما ا غسلها بالماء والصابون او لو مش عارف امسحها بالمنديل

لكن عمرى ياماما ما همسحها فى هدومى تانى

ماما اتبسطت اوىىى من مرجان وقالتله كده انت بقيت ولد نضيف وجميل وريحتك حلوة كمان

وفعلا راح مرجان المدرسه تانى يوم بهدومه النضيفه جدااااااااااااااا اللى هو محافظ عليها

ولسه داخل المدرسه؟؟؟؟؟؟

لقى مروان وسلمان بيندهولو مرجان مرجان ايه النضافه دى يامان الله ريحتك حلو ة اوى وشكلك جنااااااااان يلا بينا نلعب زى زماااااااااااااااااااااااااااااان

فرح اوىىىىى مرجان والميس كمان فرحت لما لقيت مرجان بقا نضيف ومن يومها وهو بطل يمسح ايده فى هدومه خاللللللللللللللص

وتوته توته خلصت االحدوته حلوه ولا ملتوته؟؟؟؟؟؟؟؟

الحدوته دى تاليفى قولولى بقا رايكم بجد

وتصبحوا على خير

منقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووله
    منة غنيم
    عضو جديد
    عضو جديد
    منة غنيم

مُساهمةموضوع: رد: حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه   حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 12, 2013 11:18 am

جزاكى الله خيرا حبيبتى قصة جميلة جدا اللهم اهدى أولادنا وأولاد المسلمين أجمعين
    مرسا
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه   حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 12, 2013 4:30 pm

شكرا لك على طرحك
    بارك الله فيك
    بانتظار جديدك
    :سلمت يداك:

حدوتة الولد مرجان اللى بيمسح ايده فى هدومه
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » حدوتة الولد مازن اللى السوسه كل يوم بتجيله تشوف اسنانه
    » لعبة فاير بوي او الولد الناري